Curs: Estratègia comunicativa, imatge i disseny web, per al producte cultural i turístic en zones rurals

Curs d’iniciació
Estratègia comunicativa, imatge i disseny web, per al producte cultural i turístic en zones rurals

Sessió 1

Dimarts 26 de febrer
(de les 16 h. a les 20 h.)

L’estratègia comunicativa del nostre producte, com comunicar la intangibilitat del producte turístic i cultural (què oferim i què volem comunicar?,…)

Lloc: ECA d’Olius (Escola de Capacitació Agrària del Solsonès) Ctra. Manresa-Solsona, Km 77 – El Pi de Sant Just – 25286 Olius

Sessió 2, 3 i 4

Sessió 2:
dimarts 5 de març

(de les 16 h. a les 20 h.)
Sessió 3:
dimarts 12 de març

(de les 16 h. a les 20 h.)
Sessió 4:
dimarts 19 de març

(de les 16 h. a les 20 h.)

Introducció als sistemes de gestió de continguts, confecció web amb WordPress. Nocions bàsiques de llegibilitat, control d’imatge i disseny (Photoshop i altres). Sessions pràctiques a partir de projectes propis.

Preu: 32 euros
Durada: 28 hores
Inscripcions: info@larada.net
938 729 709 – 672 491 223
FINS EL DIA 22 DE FEBRER

Sessió 5 i 6

Sessió 5:
dimarts 2 d’abril

(de les 16 h. a les 20 h.)
Sessió 6:
dimarts 9 d’abril

(de les 16 h. a les 20 h.)

Teoria i pràctica a partir de projectes propis en E-marketing (l’ús d’internet i les xarxes socials per a publicitar i vendre els nostres productes i serveis).

Formadors: Carles Rué (pedagog i tècnic en turisme cultural) i Ramon Porta (graduat en art i disseny).
Etiquetes:

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: