Es busquen emprenedors socials #NominacionesAshoka2012

L’associació global d’Emprenedors Socials Ashoka posa en marxa la iniciativa#NominacionesAshoka2012, l’objectiu de la qual és trobar emprenedors/ores socials. Tant si us considereu emprenedors socials com si coneixeu algú que ho sigui, hi podeu presentar la candidatura.

No teniu clar qui és un emprenedor o una emprenedora social? Ashoka us ofereix les 10 claus que s’haurien de tenir en compte per definir-lo. Resumint, es pot dir que per ser-ho cal tenir una idea innovadora que produeixi un canvi social específic i una visió emprenedora per realitzar els seus projectes.

Per tant, a través de la campanya #NominacionesAshoka2012 aquesta associació pretén trobar homes i dones amb idees per canviar d’arrel els problemes socials més urgents del món. Per aconseguir-ho, necessita la col·laboració de tothom.

Llegeix amb deteniment ‘Les Deu Claus’ que, englobades en cinc grans criteris, defineixen la tasca i el caràcter dels Emprenedors Socials Ashoka.

La seva solució: LA INNOVACIÓ
1. – Persones que treballin en una idea nova per resoldre un problema social, una idea que trenqui amb els models establerts, una idea que aturi el problema des de l’arrel i que aporti una visió innovadora de com seria la societat si aquest problema fos solucionat.
El seu Mètode: LA CREATIVITAT
2. – Persones amb la capacitat de veure la realitat d’una manera completament nova i diferent.
3. – Persones que involucrin, amb nous rols i responsabilitats , a tots les persones i institucions presents en el camí cap al seu objectiu.
La seva Garantia: LA QUALITAT EMPRENEDORA
4. – Persones que estiguin profundament compromeses amb una idea i que destaquin per la seva determinació , valentia, dinamisme i perseverança, que han aconseguit, després de molta feina, tirar-la endavant.
5. – Persones visionàries, detallistes en la seva anàlisi i planificació, i amb afany de trobar respostes contínuament.
6. – Persones que no són superherois perquè sempre construeixen en equip, impliquen altres organitzacions i institucions i saben involucrar als seus beneficiaris o usuaris.
La seva Revolució: L’IMPACTE SOCIAL
7 . – Persones la idea sigui convincent, pràctica, senzilla i amb la suficient capacitat perquè s’expandeixi per mèrit propi.
8. – Persones que amb la seva idea siguin capaços de canviar les normes, els patrons de treball o les conductes establertes en un determinat camp d’acció.
9. – Persones que tinguin un projecte replicable o que puguin créixer fins a generar un veritable canvi en el seu sector.
La seva Personalitat: ELS VALORS ÈTICS
10. – Persones que tinguin uns principis ètics sòlids, generant així la confiança necessària per influir en la manera d’actuar de molta gent.
Una persona que tingui un veritable desig de canviar el món. Un CHANGEMAKER en acció. Més info

Com fer-ho

Formulari

Creus que has trobat al nostre proper Emprenedor Social Ashoka 2012 però no tens accés a tots els detalls sobre el seu projecte?

  • Envia’ns un mail a programaemprendedores@ashoka.org indicant en l’assumpte ‘Nominacions Ashoka 2012’ i fes-nos arribar la màxima informació possible sobre el nominat: nom, dades de contacte, característiques del projecte, resultats, impacte en mitjans, etc.
  • Contacta amb nosaltres a través del nostre compte de Twitter (@ AshokaSpain) o el nostre perfil de Facebook (Ashoka Espanya). Un simple enllaç al seu perfil o web tindrem prou.
  • Truca’ns al 91.448 99 62 indicant que vols nominar a un possible Emprenedor Social Ashoka. T’atendrem amb molt de gust.

Via: punttic

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: