Guia per a empreses: identitat digital i reputació online

L’INTECO ha publicat la Guia per a empreses: identitat digital i reputació online amb l’objectiu de donar a conèixer els principals aspectes relacionats amb la privacitat i seguretat i aportar pautes per a la correcta creació i gestió de la identitat digital corporativa.

La identitat en línia de l’empresa ve definida pel conjunt d’informació que apareix a Internet sobre la mateixa: dades, imatges, registres, comentaris, etc. Aquesta informació engloba tant els continguts que activament genera l’organització, com els comentaris i opinions que els altres aboquen en les xarxes socials.

 

Via: Inteco

Anuncis

One Trackback to “Guia per a empreses: identitat digital i reputació online”

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: