Guia per atraure i fidelitzar clients

El Centre Europeu d’Empreses i Innovació de GALÍCIA  ha publicat una guia sobre com atraure i fidelitzar clients amb la finalitat de que empresaris i emprenedors augmentin la seva participació en el mercat gràcies a estratègies de gestió enfocades al client.

Aquest quadern recull aspectes bàsics de la gestió de clients, com captar i fidelitzar a través del desenvolupament d’accions de promoció i l’atenció als seus dubtes i reclamacions.

Contingut:

1. Introducció
2. Identificar, seleccionar i captar clients
3. Fidelitzar clients
4. Atenció al client
5. Disseny de promocions
6. Tractament de reclamacions
7. Bibliografia

Via: Negocios y enprendimiento

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: