Primer Estudi de Social Commerce a Espanya

L’estudi inclou una exhaustiva anàlisi del mercat del comerç electrònic i la influència dels Social Media en les decisions de compra del consumidor. L’informe mostra com a la Xina, els EUA i Europa creixent les vendes via comerç electrònic amb ràtios al voltant del 20% que es mantindran en xifres similars durant els pròxims tres anys.

Les recomanacions socials de les persones influeixen en la decisió de compra dels seus amics, més que mai. Un consumidor “connectat i social”. A la Xina, per exemple, més de la meitat dels usuaris d’Internet estan en xarxes socials i les petites i mitjanes empreses xineses admeten que aquesta via de negoci els ajuda a reduir costos i temps de lliurament, ampliant la capil·laritat geogràfica dels seus negocis.

També és cada vegada més comú veure com les marques aposten per l’atenció al client mitjançant els social media (Social Support), el que ajuda a generar confiança i incrementar així la conversió.

Via: Territorio Creativo

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: