Com conèixer la reputació d’un negoci del ram de l’hosteleria

El sector de l’hostaleria depèn molt de les valoracions que fan els usuaris. Aquestes opinions, positives o negatives, les podeu integrar en les nostres estratègies de millora. Amb aquest tipus d’opinions teniu una arma de màxima importància per conèixer l’opinió dels clients i actuar en conseqüència, adequant el vostre producte a les seves necessitats i desitjos.

Una opció és ReviewPro neix d’una startup del país i pot ser que sigui el monitor de reputació més complet d’Europa. Com en la pròpia pàgina assenyalen, amb aquesta eina l’hotel pot monitoritzar de forma fàcil i ràpida totes les webs d’opinions i xarxes de mitjans socials, conèixer la puntuació que els teus hotels tenen a Internet gràcies al rànquing del Global Review Index ™, comparar amb la competència directa, gestionar opinions en múltiples idiomes o desenvolupar el sistema de workflow per assignar tasques de seguiment.

A demés ReviewPro acaba de treure una versió gratuïta que permet desenvolupar moltes de les funcionalitats de la versió de pagament, el que pot ser un primer acostament molt interessant per a molts hotelers. L’avantatge d’aquest tipus de pàgines és que gestionen i processen les dades obtingudes, molt abundants, de manera que l’hotel pot centrar-se en l’estratègia de gestió, més enllà de preocupar-se per la recerca de la dada.

Aquest tipus d’eines són cada vegada més interessants i necessàries per a desenvolupar una gestió adequada de la vostra reputació i de la nostra marca.

Via: Tourism Revolution Blog

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: