Ahir es va fer a la Seu d’Urgell la jornada de turisme en medi rural: Gestió en línia de productes turístics. La jornada es va proposar donar resposta a les empreses i destinacions que estan creant producte o gestionant serveis turístics i volen fer un pas més en la gestió on line.
S’hi van tractar, doncs, des dels aspectes més novedosos relacionats amb el web 2.0 -com les xarxes socials, els blogs, la participació dels usuaris, etc.- fins a la concreció d’aspectes de gestió d’empresa -com la seguretat en els pagaments en línia, la protecció de dades o el control d’existències-.
Aquí us deixem la presentació de la Montserrat Peñaroya (GEA Internet Project Consulting): Turisme Rural i Web 2.0
“Hi ha moltes accions basades en una bona gestió de la presència en xarxes socials i en altres eines de la web 2.0 que ens poden ser útils a l’hora de donar a conèixer els serveis d’una empresa turística o d’una oficina de turisme. Per això és important conèixer el potencial de la comunicació 2.0 i quines accions concretes de promoció es poden dur a terme a molt baix pressupost o fins i tot de forma totalment gratuïta. En aquesta taula s’hi tractarà què és la Web 2.0 i com es pot fer servir, amb accions concretes, per donar a conèixer un servei turístic de l’àmbit rural”.
Deixa un comentari