Reputació corporativa: comunicant actituds

Article del consultor Ramon Prats, sobre la Reputació corporativa de l’empresa i com afecta la innovació a nivell empresarial, incorporant un valor afegit que tindran el seu reflex en la seva reputació corporativa. És per això que ha de dissenyar una comunicació estratègica que acompanyi a les nostres activitats potenciant, i permetent transmetre, les nostres actituds. I això és fonamental per un motiu molt senzill: sense actituds, no hi ha idees.

Autor: Ramon Prats

Via: Publiteca

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: