Taller: Com implementar una estratègia comercial en temps de crisi

Dins de les jornades del Dia de l’emprenedor us ensenyem el taller: Com implementar una estratègia comercial en temps de crisi. En aquest taller s’hi van abordar temes com el comportament dels consumidors (temors, priorització de necessitats…), les pautes i processos necessaris en la funció de comercialització i el perfil idoni del personal de vendes en entorns competitius provocats per la crisi.

La ponència la va fer donar: Alejandro Martín Revilla, director del Departament de Vendes i formador de ISM-ESIC Barcelona i gerent de la consultoria T&D System.

Enllaç:  Presentació PDF / Taller

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: